اخبار خودرو

لزوم توجه مصرف‌ کنندگان به اعتبار گارانتی خودروهای صفرکیلومتر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مطابق بررسی‌های انجام شده در گشت‌های بازرسی از پارکینگ‌های سطح کشور برخی محتکران به قصد سودجویی اقدام به نگهداری طولانی‌مدت خودروها کرده‌اند که مطابق تصمیم ستاد  تنظیم بازار، در صورت عدم مراجعه این خودروها برای ارائه سرویس اولیه، گارانتی آنها لغو می‌شود.

با توجه به تصمیمات ستاد تنظیم بازار در مدیریت و کنترل عرضه خودروهای صفرکیلومتر به مصرف‌کنندگان واقعی و ضرورت جلوگیر یاز احتکار و سواستفاده برخی افراد فرصت‌طلب در سودجویی در شرایط بازار، خریداران لازم است، در هنگام خرید خودروی صفرکیلومتر از بازار آزاد به وضعیت گارانتی خودرو توجه کنند.

مصرف‌کنندگان پس از تحویل خودروی صفرکیلومتر از شرکت‌های خودروساز لازم است، حداکثر مدت ۳ ماه از تاریخ تحویل برای انجام سرویس‌های اولیه مراجعه کنند، بدیهی است خودروهایی که در بازه زمانی مشخص شده برای سرویس اولیه مراجعه نکنند، گارانتی خودروی آنها از درج اعتبار ساقط خواهد شد و خودروسازان هیچ گونه خدماتی در قالب گارانتی به خودروهای مذکور ارائه نخواهند داد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا